Jak złożyć zamówienie jako Instytucja Publiczna?

 

Skorzystaj z dedykowanego formularza zamówienia dla Instytucji Publicznych.

1. Wybierz odpowiedni rodzaj kursu

2. Dodaj do zamówienia kurs w odpowiedniej wersji językowej, zatwierdź i przejdź do zamówienia

3. Wybierz status kupującego jako "Instytucja publiczna - odroczona płatność"

5. Wypełnij formularz - podaj dane do konta głównego i dane do faktury - będziesz miał możliwość wskazania Nabywcy i Odbiorcy faktury oraz wyboru preferowanego terminu płatności

4. Po złożeniu zamówienia otrzymasz dostęp do zakupionych szkoleń, które będzie można przekazać uczestnikom poprzez konto główne oraz fakturę z odroczonym terminem płatności

Więcej informacji poniżej.

Zamówienia dla Instytucji Publicznych



Pierwsza pomoc

Marta Weiner
Koordynator ds. szkoleń, opiekun klienta
Tel:500501470
Email: m.weiner@luxcontrol.com.pl