Zamówienia publiczne


Instrukcja dla instytucji publicznych: gmin, powiatów, województw, szkół i przedszkoli, itp.

Zamówienia realizowane są z opcją płatności na podstawie faktury proformy lub faktury VAT z odroczonym terminem płatności.


RIS: Jako organizator szkoleń posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
Numer ewidencyjny: 2.30/00255/2023

 

Procedura zamówienia:

 

1. Wybierz i dodaj do zamówienia potrzebne szkolenie

► Po wyborze  szkolenia należy kliknąć "Dodaj do zamówienia" i wybrać wariant językowy szkolenia
► Określ ilość osób, które wezmą udział w szkoleniu, a następnie zatwierdź przyciskiem "Zamów".

 


2. Wypełnij formularz zamówienia

► Przejdź do zamówienia klikając przycisk w prawym górnym rogu i potwierdź realizację zamówienia.
► Wybierz status kupującego jako INSTYTUCJA PUBLICZNA i wypełnij formularz.
     → Wprowadź dane osoby zarządzającej zamówieniem do konta głównego, która będzie miała uprawnienia do przekazywania szkoleń pracownikom.
► Po złożeniu zamówienia zostanie utworzone konto w naszym systemie, a także wygenerowana faktura proforma do opłacenia.
     → W przypadku potrzeby faktury z odroczonym terminem płatności zachęcamy do kontaktu.

 


3. Wybierz preferowaną formę płatności

► Tradycyjny przelew bankowy na podstawie faktury proformy lub faktury terminowej.
► Przelew online – dostępny przez przelewy24.pl, Blik, kartę, Google Pay.

 


4. Przejdź do realizacji zamówionych szkoleń

► Zamówione szkolenia widoczne będą na koncie głównym w Panelu Klienta w zakładce "Dostępne szkolenia".
► Przy szkoleniu dostępna funkcja "Przekaż" umożliwi przesyłanie szkoleń pracownikom.
► Szkolenia będą dostępne bez ograniczeń czasowych, dopóki nie zostaną zrealizowane.


Katalog szkoleń online  Zapytanie ofertowe


Serdecznie zapraszam do współpracy


Pierwsza pomoc

Marta Weiner
Koordynator ds. szkoleń, opiekun klienta
Tel:500501470
Email: m.weiner@luxcontrol.com.pl